19 Ocak 2012 Perşembe

AM ÇEŞİTLERİ,AMI ÇEKİCİ YAPAN DETAYLAR VE AM ÜZERİNE BİLİMSEL BİR MAKALE



Şimdi erenler,bildiğiniz gibi bir çok değişik am şekli var.benim beğendiğim am şekli ise şu:beyaz bir ten,klitorisi dışarı sarkmamış şekilde pembe bir kuku (pembe bir kuku gördüm rüyamda),kukunun hemen üstünde külotun üstünden belli olacak şekilde oluşmuş ufak bir tepecik,tercihen kılsız fakat kıl var ise de kesinlikle jiletle alınmamış şekilde olacak.zira penisi kukuya sürttüğümüzde jiletle alınmış ve yeni çıkmış kıllar penisi tahriŞ edebilir.takdir edersiniz ki bu da biz erkeklerin hiç hoşlanmayacağı türden bir olaydır.günümüzde kadınlarımızın bir çoğu kuaförde ağda ile kıllarını aldırmakta ya da epilasyona gidip bu sorunu kökten çözmektedirler.yani diyorum ki babaannem gibi hala banyoda jiletle kıllarını kesen kızlar bana çok itici geliyor.ha partnerin kıllarını fantezi olarak kesmek isteyenler olabilir aranızda.hani böyle köpüğü kukuya sürüp,ardından ver etmek jileti.bunun da hastası vardır.ama ben kendi sakallarını bile evde kesemeyen,her daim berbere muhtaç bir insan olarak partnerimin kıllarını kesmeye kalkarsam o amı mundar ederim gibi geliyor.kan içinde bırakırım,resmen ribery nin suratına çeviririm güzelim amı.bir yandan da mesela kuaföre giden kızlardan dinliyorum,diyorlar ki:"kuaför ellerinle kalçalarını iki yanı ayır diyor,oramı buramı elliyor".şimdi bunu iğreniyormuş gibi anlatıyorlar.fakat ben burada inceden bir hoşlanma seziyorum.neyse bunu ilerde yazacağım "kadın kuaförleri ve lezbiyenlik" başlıklı yazımda inceleyeceğim.Arkadaşlar,bir am yalnızca sadece bir am değildir.am dan bahsederken onun ayrı bir organizma,ayrı bir yaşam formu olduğunu unutmamalıyız.bir am'a yaklaşımımız bir avcının bir ceylana yaklaşamında ki gibi olmalıdır.asla ilk hedefimizin am olduğunu belli etmemeliyiz.amı tedirgin edecek,ürkütecek davranışlardan uzak durmalıyız.öpüşme esnasında memişlere ve kalçayla bacağın birleştiği bölgeye odaklanmalıyız.size belki de hepinizin bildiği fakat tekrar gündeme getirmekte fayda gördüğüm küçük bir ayrıntıyı hatırlatmak istiyorum.kalçayla bacağın birleştiği bölge kadınların çok hoşuna giden bir bölgedir.bu bölgeyi avuçlarımızın arasına alıp,sanki çiğköfte yoğuruyormuş gibi biraz sertçe sıkarsak etkili bir sonuç almakta gecikmeyiz.şimdi sağ elimizle bu hareketi yaparken bir yandan da memişlere dil darbesi atarsak o anda am kendini salıverir.am kendi kendine der ki:"tamam beni unuttu.ben kendi kafama göre burada takılayım"bunu diyen am ne yapar,tıpkı bir ceylan gibi kendini koyverir.ıslanmaya başlar.ıslanmış bir am,fokurdumaya başlayan bir düdüklü tencereyle hemen hemen aynı gibidir.arada ki tek fark ise birinde düdüğü indiririz,diğerinde düdüğü kaldırırız(vay vay vay).elin ama o ilk değdiği an çok önemlidir.o ilk anda özellikle kibar olmaya davet ediyorum hepinizi.şöyle düşünün tencerede pişmiş puding var.puding i tatlı tabaklarına koyduktan sonra ne olur?ne olacak tencerenin dibinde biraz puding kalır.parmağınızla o pudingi yalarken,tencerenin en ücra yerlerinde kalan pudingi sıyırışımızı hatırlayın.nasıl usta darbelerle o pudingi toplayıp ağzımıza götürüyorsak,am'a da o şekil davranmalıyız.bızıra fazla bastırmadan,sağdan sola ya da soldan sağa ufak daireler çizerek(blackberry nin üstünde ki o küçük çaplı yuvarlağa davrandığımız gibi davranarak) partnerimizi çıldırtabiliriz(eğer buraya çok dokunursak çılgına dönen partnerimize bir lustral vererek onu sakinleştirebiliriz)ve gelelim o ilahi ana.bu ilahi anda avantajlı olanımız var dezavantajlı olanımız var.eğer uzun bir parmağa sahipseniz doğuştan şanslısınız demektir.uzun parmağınızı partnerinizin amına ilk soktuğunuzda lüften onun suratına bakın.bir anda nefesi kesilir.işte o nefes kesilme anı avcının ceylanı vurduğu andır."ahhhh" diye bir ses duyarsanız telaşlanmayın.bu doğru yolda olduğunuzun,burada okuduklarınızın işe yaradığının göstergesidir.kısa parmaklı arkadaşlara da şöyle bir tavsiyem olabilir.hani eskiden sırtı kaşımak için sopanın ucunda el olan zamazingolar olurdu.hah işte ondan bir tane alın ve direk onu sokun.yok lan latife yaptım.sakın öyle bir şey yapmayın.siz de tek parmak yerine,çift dalın.iki parmak,üç parmak fakat parmakların sayısı arttıkça amın migros poşetine dönme ihtimalide artacaktır.tabi tercih sizin.hepinize mutlu ve sağlıklı bir cinsel hayat diliyorum.

7 yorum:

  1. tebrik ederim.ibretlik bir makale.

    YanıtlaSil
  2. http://www.rooshv.com/30-types-of-pussy

    http://pussytypes.org/felicitys-equilibrio-pussy/

    YanıtlaSil
  3. Free Steam games: http://getsteamgifts.com/ It really works!

    YanıtlaSil
  4. iyimiş ama burda daha iyileri var http://www.tamsohbet.com

    YanıtlaSil
  5. ne ararken nereye geldim töbe :D

    YanıtlaSil