12 Mart 2010 Cuma

GÜNAH GECESİ 3

Geçen uzun bi aradan sonra bara gittim, aslında gidesim yoktu ama ısrar dozajı yüksekti, bara girince barı özlediğimi anladm, hele o loş ortam yok mu beni benden aldı.Unutmayın ki sevgili okuyucular, çirkin adam bile loş barda ayrı bi güzel hisseder kendini (sağolasın loş bar) Yanımda ki elemanda yılan gibi bu arada, olası bi günah gecesi için hazırladım kendimi olaki 2 hatun düşer de çeşitli boy ve ebatlarda sex çıkar, belli bi seviş ortamı olur, tetikteyim yani; ama ne münkün ortam zırtlan dolu herkes loş barın esiri olmuş, herkes beklenti içinde, neyse ben 2 biradan sonra tuvalete attım kendimi, bar tuvaleti dünyanın en huzurlu yerlerinden biridir sayın okurlar, alkölunde(bira) etkisiyle kendini aynada bambaşka görürsün (bambaşka kafası), saçın gözün ayrı görünür,elin götün ayrı bi oynar,bi model olursun yani, hele bira aşımından sonra ayna karşısında konuşmalar olur ki işte o an bardan hatun çıkaramayacağının kanıtıdır.İçeri döndüğümde arkadaşımı pistte gördüm, nasıl bi çoşum anlatamam, bi ara figüre bile girdi,müzik kesildi bu hala figürde yanına gidip 'amına koydun dansın, yeter be olm' diyip aldım bunu masaya,oturduğumuz yerden kesim işine başladık ki bu çok tehlikeli bi durumdur loş barda,yanlışlıkla biri bize baksa gece boyu askıntı olacağımız çok açık,böle yarım saat kestik ortalığı, yalnızbi allahın kulu da dönüp bakmadı arkadaş. Benim yılan arakadaşımsa başka bi boyuta çoktan geçmişti ısrarla yan masanın bizi kesitiğini söylüyordu(yan masada 7 kişi var silme kız hepsi) arkadaşım 'olm bak yan masa biz de, komple kesiyolar haberin olsun' diye yüksek sesle bağırırken müzik kesildi aniden ve yan masa harbiden dönüp bize baktı, günah gecesi resmen utanç gecesine dönüştü o an ve tabiki gecenin sonu hiç bi sikim olmadı (zaten 7 kız bi yere eğlenmeye geliyosa o gruptan kimseyi alamazsın bu loş bar kanunudur) eve zikimizi tuta tuta gittik yolda 2 bira daha aldık, yarısına kadar içip uyuduk


(Loş bara gıpta ile bakan bir grup ortayaş bayan)




Not: Birçoğunuz kendinizi bu yazıda gördü di mi?aa aynı bizim durumlar dedi di mi? yalnız siz de iyice zırtlan gibi oldunuz amına koyim her sike aa aynı ben .Sikim hıyar diyenin peşine tuzla koşulmazki bu kadarda,hayrat bi olay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder