14 Mart 2010 Pazar

DÖNÜŞÜM


Çağrı, her üniversiteli genç gibi 6 kişi aynı evde kalan, makarnanın içine sikimsonik sucuklar doğrayıp makarnayı süslemeye çalışan, çok bira içip, az ders çalışan biriydi. Arkadaşlarıyla her allahın günü am göt muhabeti yapar 'olm kızıllar normal kadınlardan 3 kat daha duyarlıymış,fena orgazm oluyolarmış', 'uzakdoğulu amı da ne dar be abi','hacımın oğlu 50 milyar verseler zenci siki öpermisin ekü ekü' şeklinde ipe sapa gelmez konulara neşeyle dalar,çoştukça çoşardı .

Fakat bir sabah beklenmeyen bi olay oldu. Çağrı uyandığında dev bir am olduğu fark etti,daha ne oluyo demeye kalmadan arkadaşlarının olayı anlamasıyla çağrı boy boy yarrak içinde kaldı, sadece yarrak mı? kafayla dalan oldu, ayakla girişen oldu, dayanamayıp komple giren de. Çağrı duruma çabuk alıştı arkadaşlarıyla 'olm yalnız ne sikildim ha mıh mıh ''amıma koydunuz ha nuahhaha'', 'hacı göt olsaydım daha fenaydı, resmen göt olurdum pıh pıh'. diye muhabetten de geri kalmadı. Hatta 'ya iyi ki koca bi am oldum. Ya böcek olsaydım?Hiç olmazsa böle eşe dosta bi hayrım oldu' diye düşünmekten de kendini alamadı. Çağrıyı bu çağdaş bakışından dolayı kutluyoruz

1 yorum: