16 Mart 2010 Salı

NORVEÇLİ BALIKÇILARIN ELLERİNDEKİ NASIRLARIN GERÇEK SEBEBİNİ AÇIKLAYICI BİR DİYALOG




- Sonunda aradığım işi buldum Cemilciğim.


- Hayırlı olsun abi nerdesin?


- FAKTO FİNANS!


- Vay amına koyim aynı reklamındaki gibi sinirli sinirli söyledin abi, helal olsun!


- Ne sandım yapraam, mülakatta aynı böle bi patlattım FAKTO FİNANS diye, götü attı pezemenklerin hemen müdür yaptılar beni. Bi de nerden hatırlıyon olm o reklamı yerime mi göz diktin?


- Yok abi ben öle eski reklamları dizileri falan pek iyi bilirim. Misal trt'de münasebetsiz muzaffer vardı...


- Lan senin de için bi hoş oluyo mu Fecri Ebcioğlu diyince?


- ...


- Bi de Dumankaya reklamları direk Cronenberg'in Shivers'ı andırayazmıyo mu sorarım sana.

- ...
- Cemil?
- ...
- Tamam lan gel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder