24 Şubat 2011 Perşembe

YARRO GENÇLİK



- amsalllll!!!! Nası hacı abi arada veriyomusun amsalı
- amsız olmaz
- amuşyoooo, ulan bizim arkadaş tayfasından bi kaç kişinin amı olaydı keşke
ne amına koyardık
- çok pis girişli çıkış olurdu o zaman
- bak mesela senin karakterin, tipin aynı olucak
ama amın olucak
- aha bunu demenden korkuyordum
- misal geyiği harlıyıcaz senle, rus edebiyatıydı, sinemaydı ama arada kayıcam ben sana nasıl?
- la yörü git lan gey misin nesin
- olm ne alakası var? amın var,am siken adam gey olur mu a can dostum a dertli sazım
- am siken gey olmaz diyorsan eğer sana bunu tavsiye ediyorum halis muhlis am
http://ultimateoutsider.com/blogimages/dudesiwoulddo/buck%20angel%20man%20with%20a%20pussy.jpg
- ya yürü git bu neymiş amına koyim, tamam vazgeçtim amın olmasın
- aklın çıktı he mi? Bir de bunun tersi vardı ama şimdi bulamıycam
kol gibin yarrağı olan cillop gibi hatun var bi de
- ya arkadaş tamam dedim verme amına koyim
kaçıyorum öperek
- tamam ben de öpüyorum



Not: evet sayın okuyucalar, gördüğünüz gibi gençlik iyice yarrağı yimiş,ne yapalım bölesi de var ölesi de var. Yazıklar olsun ...

2 yorum:

  1. http://3.bp.blogspot.com/_ipDU7SsbfAs/S9MrMEelGoI/AAAAAAAANR4/whnvXo3oQaQ/s400/Brazilian_Shemale_3Some.flv_snapshot_12.19_[2010.04.24_12.29.53].jpg

    gürkan

    YanıtlaSil