20 Eylül 2011 Salı

THEY LİVE( VALLA MİLLET YAŞIYO HACI)


film tanıtımı için hangi filmi seçiyim diye düşünüp bir yandan da leyla ilen mecnunu izliyodum,aha bi baktım şahane bi gönderme var dizide.gönderme yapılan film 'they live' adlı 88 yapımı bir şaheser.
inşaat işcisi bir elemanın(işçi aydınlanması hele hele) bulduğu gözlük sayesinde dünyayı işgal eden uzaylıları görebilmesini ve onlarla hunharca mücadelesini anlatıyor film.yalnız uzaylı dediğimiz tiplerde tam orospu analı tipler,belalı tipler yani,eziyet işkence,sömürü hep bunlarda amına koyim.o kadar teknolojileri var ama ibnelikten alıkoyamıyorlar kendilerini,bak o teknolojiyi hayvana versen böyle yapmaz.
ama allahtan bu işçi kardeşimiz olayları farkediyo da bu uzaylılara veriyo sumsuğu veriyo yumruğu,uzaylılarda dayak yedikçe çiçek gibi oluyor.
filmde bir kavga sahnesi var,izlerken dakka tutun,ağza ağza vurmaya doyamıyorlar.
alın izleyin filmi işte, hadi hayırlısı

2 yorum:

  1. senin amk nerenle seyrettin filmi lan babasını hadım ettiğim

    YanıtlaSil
  2. Seni o malum cinsel organ görüntüleri nedeniyle kınıyorum ve sana sözler hazırladım.

    Oruçlu insanlar var burada atkafalı.Film güzel ama.

    YanıtlaSil