23 Şubat 2011 Çarşamba

UNUTMADIK,SADECE GÖZLERİMİZİ DİNLENDİRİYORUZ

Bu aralar biraz parayı sıkıştığımız, biraz da kakaya sıkıştığımız için fazla yazamıyoruz bloga. Lan kaka dedim de aklıma geldi. Bir gün bu at eti yazarlarından biriyle İstanbuldayız. İyi kazandığımız zamanlar, bir gecede adam başı 20 lira falan yiyoruz (o zamanın parasıyla 20 milyon yani. Büyük para, Eminönü'nden ev alıyorsun o zamanlar bu paraya) neyse buluştuk bir barda, nezih bir bar, Nezih Ünen falan geliyor bara, Tuncel Kurtiz geliyor, ruslar var, böyle bildiğin amlı götlü ruslar geliyor, o kalibride yani, neyse hacı gittik oturduk bara, evet evet direk bara gittik oturduk. Sonra barmen," abi sandalyeye oturacaksınız barın üstüne değil" dedi. Biz de hemen şiveyi değiştirip "yawrum biz Aborjiniz bizim oralarda direk bara oturulur" dedik. Aborjin olduğumuzu öğrenince sağolsun çok ilgilendi bizimle barmen. İşte tam içmeye başlıycaz, ben dedim ki sevgili at eti yazarı arkadaşıma: "kankalesse iki dakka dur da ben bir suyunu sıkim dalganın" .Bu da "tamam hacı gelip tutim mi?" dedi.ben de "yok be olum ben hallederim" dedim. Sayın okurlar tuvalete gittim, klozeti kaldırdım, o da ne? Adam resmen kol gibi bırakmış. Hidayet Türkoğlu gibi bir kaka öyle bana bakıyor klozet kapağının iç tarafına izi çıkmış, o derece sıçmış herif. Tabi ben işeyemeden hemen gidip arkadaşa haber verdim. Birde gittik ikimiz birlikte inceledik kakayı. Böyle bir şey yok ama sayın okurlar. Adam resmen kötü bir heykeltraş gibi mermer bırakmış oraya. Hayır sıçtın, şekilli sıç de mi? Bildiğin şeyan çıkarmış adam, exorciszm bir nevi. Sonuç olarak biz bu görüntüden çok rahatsız olduk, 'ananızı sikeyim sizin' diyerek çıktık bardan. "Aborjin abi bakar mısın ne oldu,niye gidiyonuz?" diye seslendi barmen bize. 'Siktirtme aborjinini' dedik biz de. 'Tuvalete hiç mi bakmıyorsun orospu çalıştıran? Adam boktan çocuk doğurmuş, düşük yapmış, bu barda içilir mi'? dedik. Barmen de hak verdi bize. Sonra bardan çıktık, başka yerde içtik, barmen de iş çıkışı yanımıza geldi birlikte içtik. Birlikte içtik dediğim, barmenin de içkisini biz ısmarladık, anlayacağınız böyle böyle bitirdik paraları. Millet karıya kıza para yediriyor biz barmene, garsona yedirdik parayı. Kafamızı sikeyim...

1 yorum:

  1. afferin mal yani :D ne diyim ben de sikeyim
    kafanızı.

    YanıtlaSil