2 Şubat 2010 Salı

YARRAK KAFALI KIZ



cemal: napıyon cano?
deniz: iyi abi sen, sesin kötüydü abi.
deniz: noldu yine amunu yerim senin
cemal: sikimsonik işler.hayır isyan edicem 30 yaşında ne isyanı,cemali isyanları.
deniz: uhahha duruluur abi sular
cemal: valla deniz bunlar karanlık sular."içimden bir ses sen sabahı bekleme,geceden al demiri,gün doğmadan git diyor."nasıl abi araya ferhan yaptım seversin sen.
deniz: severim abi sayarım da,ama piç kız arkadaşıma asıldı.amcık ya
olm nerde sevdiğim adam varsa bana madik atıyo, gidip konuşacaktım
cemal: ya olum boşver takma, adam alkolik, olur öle
deniz: ya bırak abi,alkolik diye gelsin anamıza bacımıza mı sarksın?
cemal: tamam be olum.yüz yüze bakıyoruz sonuçta,sende hemen anayı bacıyı ne katıyon.
deniz: ya bana o şerefsizi savunma cemal
cemal: olum şimdi bu adamlar karanlık adamlar.
deniz: o unuttu ama bu deli gönül unutmaz uahha şahlandırmasınlar olm beni
cemal: tamam abi uzatma sonuçta olmuş bitmiş. şimdi ben sana nerde bulayım ferhanı
deniz: ha ben evni de biliyom, bulur derim diyeceğimi
bak ferhan sana 2 çift sözüm var diyip başlarım,gönül koyar
utandırırm ibneyi,ağır konuşurum ama neyse seviyesine inmem
cemal: lan tamam konuyu değiştirdim,ne yanıkmışsın
deniz: ferhan kırdı beni ya
deniz: Aha barış manço ölmüş lan tevekelli değl ben de diyorum hiç görünmüyo ortalıkta,tv de çıktı şimdi
cemal: yaw arkadaş anamızla babamızla kavga ettik diyorum adam mizah istiyor,eğlence istiyor.
deniz: yok lan öleli çok olmuş,Anma programıymış, eğer ölmeseydi ona da 2 çift lafım vardı
cemal: yawrum michael da öldü senin haberin yoktur şimdi?
bak bu sarhoşla efendi konuşma sikide can yakar ha
deniz: Derken bu neymiş amına koyim…
cemal: saol abi çok destek oldun.ailevi sorunlarımın bir kısmını mükemmel şekilde paylaştın.
deniz: o ne ya abi alla ala, geyikleriz de duruluruz dedim
cemal: abi 30 yaşıına geldim hala ailemle sorunlarım var.benim ergenlik biraz uzun sürdü amına koyim
deniz: sinsi bi gerilim var bizde de, bugün doktorayı bıraktım
cemal: abi ilk bir hafta çok önemli gitmezsen bir daha hiç gitmezsin.nasıl kanka
sigara esprisi ile bağladım
deniz: kavga diyon ardından veriyon espriyi
cemal: ee abi bizim kavgamız da bu. bizim hayatımız hep bu kavganın içinde geçmiş
deniz: kavgan kavgamdır
cemal: sen benle düzgün konuşsan ben anlatıcam derdimi
deniz: ama hacı hitlerin de kavgası var onu asıl ayıklıyıcaz,gerçi sevenin de allahı var.
cemal: abi grup yorumun öle bir şarkısı vardı bildin mi?kavgaya düşen götü zor toplarmıydı neydi?
deniz:
kavgada düşen düşmeyenden yeğdir gibimiydi?yok değil gibiydi
cemal: kavgaya düşenle düşmeyen hiç bir olurmuydu?öle birşey miydi?
kavga benim neyimemiydi*
deniz: kavgada düşenin dostu olmaz olmasın sakın?
cemal: ha buldum:kavgada söylenmez.
böyle bir şarkıydı galiba
deniz: kavgaya verdim kendimi vurun ağzıma ağzıma
hey dost can dost gibi idi
cemal: öle bir şarkı yaptım ki kavgada söylenmez o yüzden parçayı piyasaya süremiyoruz
deniz: ama bilen biliyo hesabı.işte böle böle bitirdik aga kendimizi
cemal: aynen ama kavganın içinde olanlar bilir bunu diye
deniz: korn nunda vardı öle bişey
deniz: kavgamız omularımızda bizlere öğrettiğin kavga diye bağırıyodu
cemal: ha aynen bizlere öğrettiğin kavga tırt çıktı.sürekli dayak yiyoruz
deniz: aha ağca tahliye olmuş,hayır tahliye olmasaydı 2 çift sözüm vardı ona
neyse artık şimdi izi de bulunmaz kitap yazıyomuş kavgam diye uahahhahaa
cemal: o kitabın dili de ağcalı bir dilde olur ha.nasıl kanka ince gördüm ii yaptım mı
deniz: incecisin
cemal: canımsın
deniz: incelikler yyüzünden he mi
cemal: ha bak ölede şarkı var gibi de mii?
deniz: yeah
cemal: sırf bu yüzden,ibnelikler yüzünden
deniz: ebleklikler yüzünden
cemal: armut gibisin beyaz ve ince miydi? yok lan,kesinlikle öyle değildi.
deniz: yok değil, inceciler yüzünden bu muydu ?
cemal: inceci mi kaldı lan? bunun gibiydi
deniz: bilemedim tam neyse artık
anan siki beatles dağılmış lan, hayır dağılmasalar 2çift sözüm vardı onlara
alıp bestelesinler sonra. yok lan dağılalı çok olmuş tvdeki kadın söledi şimdi
gündemden uzak kalan adam gibiyim
deniz: gündemden önce yarın sonra diye bi şarkı yokmuydu?
cemal: gündemimde böyle bir şarkı yok
gündem diye gazete vardı,ama o da eski gündemi takip ediyordu.
sovyetler dağılmış diye haber yaptılar geçen gün,
aldülhamit kaçtı diye haber vardı iç sayfada
deniz: ulan dağılmasa 2 çift lafım vardı sovyetler birliğine
cemal: olum gece çok içip dağıtmış adamlar
ama sabah kalkıp ulan dün gece acaip dağıttık diye espri yapmışlar aralarında.bende sovyet muhabirin yancısıyım, yani yalancısıyım
deniz: içip dağıtırım ulan ülkeyi kafası olur mu ya?
cemal: deniz işte bunlar soğuktan antifirz içmeye falan başlamışlar o derece
hatta o derecenin altında nıhaha
deniz: eksidendi çok eksidendi diye bi parça yokmuydu abi
artı eksi öğrenci şarkısımıydı neydi
cemal: yok lan öğrenci şarkısı şuydu;ekmeği bile karneye bağladılar
deniz: aha olm süleyman demirel ölmüş,ölmezse 2 çift lafım vardı ona da
cemal: yok lan nazmiye demirel öldü
deniz: petrol içip di mi uhassa
cemal: yok abi karıda petrol çıktı amerika öldürdü nazmiyeyi
deniz: petrolmuydu katranmıydı öle bi parça vardı sanki gazolinmiydi yoksa?
cemal: kaftan var böle azerilerle,götverenler falan giyiyor
böle uzunca gibi ama kısaltılada biliyor
deniz: tercihe göre diyosun
cemal: tabi her tercihe göre üstelik bir de mesela ne vardı,ne vardı unuttum ama birşeyler vardı
deniz: kafada gelgit var ha? valla bende de aynı
cemal: aynen arda boylarımı desem dalga boylarımı desem
deniz: bazen beyin böle çekiliyo
cemal: o çeşit iice ümit kıran oldum
elimi kırdım duvara çotenk diye bir koydum.el resmen michelen lastikleri gibi oldu;şişerov.çok sinirlendim ya.hadi bakalım morukai ben çıkim ya.kafam oldu bakü ceyhan boru hattı gibi

2 yorum:

  1. uhsuhsauhasuh. tebrikler ağır psikopatsınızz

    YanıtlaSil