11 Kasım 2011 Cuma

AL SANA PEMBE MEZARLIK


http://fizy.com/#s/3e3b2a

affet bu gece rusa gitmek istedim
pembe dudaklarına dalmak istedim
karanlıkta malabadiyi kurmak istedim
seni çok değişik döverim

çok istedim bu gece rus bir hatunla takılmak
ellerimle memişlerini sıvazlamak
fakat elimden gelen oturup evimde elano takılmak


editörün notu: Arkadaş bu nasıl bir resimdir bu nasıl yazıdır.blogda bi tane yabani var,işi gücü böyle şeyler.bana diyoki 'ya hafız çok soft olmuş yazılar ben hardcore takıldım biraz'. sonuçta bu blogu anamız bacımız okuyabilir diyorum, 'yeeee nolucak yeeee'diyo.yıldım amına koyim.işin kötüsü en çokta bu herif okunuyo,atamıyoruzda ama sizlerin de desteğiyle bu adamdan kurtulucaz,hayır tanırım ben bi de bunu gayet düzgün adamdır ama yazıya gelince amdan götten başka bişey gözü görmüyo.neyse sinir oldum iyice.ya o değil de benim kız arkadaşım var,zaten düzenli ilişkisi olan bi ben varım,onu da bitiricek bu mına koduğum aha telefon çalıyo,sevgilim arıyo allahıma arıyo,buyur,yamyam lan bu herif.

10 yorum:

  1. gerçek editörün notu:la olum halk bunu istiyor.blog da fethullahcı gibi takılıyorsunuz.am yok,meme yok.varsa yok kunil kunil maceralar.yok efendim babam memur,annem ev kadını.sikeyim sizin sosyal hayatınızı.bize cinseli gösterin biraz.hayır bende seni normalde tanıyorum hiç bir böyle biri değilsin.evde eli sürekli sikinde kanepe oturan adamsın.blogu babam izliyor,kız arkadaşım izliyor diye bir anda kolejli çocuk havalarına bürünüyorsunuz.yemin ederim hepinizi töhmet altında bırakırım.misal tinto brass annem izliyor diye o filmleri çekmeseydi şimdi biz tinto brass dan haberiz olacaktık.biraz cüretkar olun ya.bir de ahmet çakar gibi "editörün notu" yazmış.siktiğimin gurmesi.

    YanıtlaSil
  2. aha takip listesinden bir kişi eksilmiş:)))

    YanıtlaSil
  3. abla da park sensörü gibiymiş reyiz:)

    YanıtlaSil
  4. reis ne zaman yazılarını okusam içimde "windows güncellemeleri tamamladı" gibi bişi oluyo, bi "kapatıp-açmak" gerekiyo.

    YanıtlaSil
  5. saol kardeşim.o kendine editör diyen adamı 12 senedir tanıyorum.12 senedir yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez ya da ayrı yer içeriz ama yediğimizden içtiğimizden haberimiz olur.fakat iş sosyal medyaya gelince adam bir anda sezercik gibi oldu başıma.sanırsın sokakta bile üstte robdöşambr,ağızda pipoyla geziyor.neyse şimdi annesi falan okur da editör için ağızdan sikişmiş dediğimi duyar çok üzülür sonra.yok arkadaş ya birini güncellerken,hayatına reset atma ihtiyacı hissettirirken diğerinde tanımadığı insanlara açıklama yaptırtma ihtiyacı hissettiriyorum.açıklama da şu:"arkadaşın kusuruna bakmayın."bu da bu bloga yazdığım son yazı.gidiyorum amına koyim.daha da yazmam atetine.tek başıma yazacağım bir blok açıcam kendime adı da şu olacak blogun:"MADAM LÖPET"hadi bakalım gün bugündür.ayrıca reklamdan gelecek paradan da pay istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. ya hacı abi bu am konusu mühim bi konu gibi, diil de gibi ne dersin?

    YanıtlaSil
  7. am eğer varsa mühim bir konu değil kardeşim,ama yoksa işte o vakit heyhat diyorum.

    YanıtlaSil
  8. blog çok rahatsız edici. sizin dalağınızı sikerim bak..

    YanıtlaSil
  9. al işte halk galyana geldi

    YanıtlaSil
  10. bozuk bir zihniyetin ürünü,yazıklar olsun.

    YanıtlaSil