14 Temmuz 2010 Çarşamba

MUĞLAK DEĞER


- Alo?

- Yıldız Kaporta

- Abi ben çok mühim bişi sorcaktım.

- Tabi, buyur abim.

- Abi, Alp Er Tunga oldi mu acaba?

- Yine mi sen lan, orospunun çocuğu sana demedim mi lan bir daha burayı aramıycaksın diye?!!!

- Ama abi niye bu kadar asabisin güzel güzel bişi soruyoruz tadımızı kaçırıyosun?

- Lan bak amına kodumun çocuğu orayı gelirsem yedi ceddini sikerim manyak mısın olm sen?

- Abicim olur mu şimdi öyle? Ben sana bişi sorucam sen bana bişi sorucan işte insani diyaloglar böyle gelişicek!

- Lan 2 aydır ne o öyle alper kim olm, ne diyon sen?

- Abi ben de onu merak ediyorum işte, içime bi kurt düştü. Alp Er Tunga oldi mu, olme di mu onu merak ediyorum ben, ona göre bi strateji izliycem.

- Dur şu numaranı tespit ettiriyim de alperi de seni üstüste koyup sikmezsem bana da Deli Bedri demesinler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder