20 Ocak 2011 Perşembe

'SANATIN ÇİRKİNİ OLMAZ Kİ GÜZEL SANATLAR OLSUN' DEDİRTTİRECEK TÜRDE BİR YAZI


Her sağlıklı vatandaş arabaya binince ilk işim şöför mahaline yaklaşıp ücreti uzatmak oluyo ve yine sağlıklı ve sevişebilen her vatandaş gibi paramın üstünü kısa bi müddet bekliyorum. Buraya kadar normal gelişen olaylar birden çığrından çıkıyo, ben güzel güzel beklerken şöförün oturun beyfendi demesi beni öle bi duruma düşüyor ki tam anlamıyla 'para göz bi orospuçocuğu' oluyorum, 'parası kıymetli' oluyorum, 'bak parasını nasıl da bekliyo' oluyorum. Neden yapıyolar anlamıyorum hayır bunu yaşadım çok kez, en sonunda para üstü beklemiyicem dedim, oturdum yerime ama inerken para istemek ayrı bi sıkıntı oldu, adam hatırlamıyo para üstü vermediğini, resmen ben 'haksız kazanç peşinde koşan bi orospuçocuğu' gibi kalakalıyorum, anlatıyorum beyfendi bakın şurdan bindim şu kadar verdim şöle gittik, iş birden faiz problemlerine kayıyo. Tabi daha beteri bazen para vermeme rağmen tekrar para istemeleri, bu sefer de ben 'sinsi bi orospuçocuğu' gibi oluyorum, 'para vermeden gizlice yolculuk yapan bi yarraks' gibi oluyorum.

Henüz toplu taşıma olayını çözmüş değilim, . Bakıyorum millete şahane yolculuk yapıyolar aldıkları belli verdikleri belli kafaları rahat,benimse kafama ağrılar giriyo,yer yer gözüm sulanıyo dönem dönem de sanrılara sebeb oluyo.Bilemedim ki...

2 yorum:

  1. o parayı almadan oturmayacaksın genç.çözümü bu :)

    YanıtlaSil
  2. sen sanrı mısın beni öldürdün?

    YanıtlaSil