14 Eylül 2011 Çarşamba

GÖKYÜZÜNDE YANLIŞ GEZEN YILDIZLAR(SİNEMACIK)


UYARISAL:Ateti olarak bundan sonra size arada şahane film tahlilleri yapıcaz,misal alıcaz bir filmi ha babam övücez de övücez ya da alıcaz filmmi itin götüne sokup çıkarıcaz.ha ondan sonra filmmi izlersin izlemezsin o beni alakadar etmez,sikimde de olmaz.sonra bana gelip de'filmmi hayvan gibi övdün aldım izledim tırtomastik çıktı gibi şeylerle gelmeyin.

FEMALE YAKUZA TALE
Baştan belirtiyim film şahane,uzakdoğu sinemasına uzaktan yakından aşinalığı olan herkes bence sevecektir filmmi,sevmeyinin de götüne koyıyim.
uzakdoğu sinemasının intikam düşkünlüğü bu filmde de var.babası öldürülen genç kadın yakuzaların arasına girip,babasının katillerini bulup teker teker öldürüyo, hep bi şov hep bi ekşin eşliğinde oluyo bunlar,filmin sonlarında anasının babasının katiliyle beraber olduğunu anlıyo anasına küfür falan ediyo.burda hemen hamlet geliyo aklımıza tabi.ters versiyonu gibi.
ben size filmin en can alıcı yerinden bahsediyim,sonlara doğru kadın kahramının giysininin üst bölümü parçalanıyo(bakınız bruce lee filmleri) kadın memeler fora kılıç sallayıp duruyo tabi biz bu arada memeyi mi takip etsek yoksa kılıça konsantire olup ekşine mı doysak şaşırıyoruz.
kısacısı film uzakdoğu sinemasının İYİCECİLİK akımının güzel bir örneği.

1 yorum: