11 Ağustos 2009 Salı

SIK SORULAN SORULARI DR CEMALOKKO VE DR DENDEN SIRASIYLA ,BAZENDE KARIŞIK OLARAK CEVAPLIYOR.

soru 1)arkadaş arkadaşın pezevengimidir?
cevap)her insan biraz pezevenkdir,her insanında bir arkadaşı olduğuna göre,arkadaş arkadaşın pezevengidir.ama bunda şöyle bir ibnelik var;diyelim ki sizin arkadaş olarak gördüğünüz kişi,sizin arkanızdan anasını siktiğimin çocuğu,orospunun çıkarttığı gibi cümleler kuruyorsa o zaman yaptığınız pezevenkliğin bir manası kalmıyor.gerçi o tarz bir arkadaşın pezevenge ihtiyacı yok,bizzat kendisi pezevenk olmuş zaten.

soru 2)Ağzına verim kulakların oynasın ne demek?
cevap)Ağzına verim kulakların oynasın:eğer senin içinde uygunsa,sana yardım etmek istiyorum.kabul edersen bundan hem sen zevk alırsın hem de ben zevk alırım anlamına geliyor.
gerçek hayattan alınmış bir örnekle açıklayacak olursak.iki arkadaş playstation oynuyor.cevval olan,ona göre daha az cevval olanın her fırsatta eline veriyor.sağ sollu ataklarla,verkaçlarla sikip atıyor ortalığı.bu iki arkadaşı uzaktan seyreden süper cevval tip,en az cevval olan tipe diyor ki:
-ağzına verim kulakların oynasın mı?
en az cevval olan cevap veriyor:
-vallaha mı lan?
sonuçta gerçek bir olaydan alınmış,durduk yere götümden gerçek olay yaratacak halim yok.

soru 3)Anal sex günah mıdır?
cevap)Anal sex günah değildir.

soru 4)Anal sev sevap mıdır?
cevap)Anal sex sevaptır.

soru 5)Ölümden sonra hayat var mı?
cevap)Zombi miyim amına koyim,nerden bilim ölümden sonra hayat mı var yarak mı var. hiç mi lisede mantık okumadınız olum siz.bak şöyle anlatim.şu an hayattayız demi ve yakında ölücez.eğer ölümden sonra hayat varsa niye ölüyoruz amına koyim.şimdi bir aydınlanma oldu demi.

GÜNÜN KLİŞESİ:Hafız geçen gün bir cıvır yemişim,bildiğin taş meclisi,midilli gibi karı,iki ileri bir geri yapıyorum,180 le giderken tak hemen takıyorum geri vitese,alıyorum kucağa saydırıyorum sağlı sollu,memeler zaten pinpon topu gibi.neyse sonralara doğru ben bunun ağzına bir verdim.nasıl blowjops,nasıl emedur biliyor musun,bir çkardım ejderhayı.sanırsın niagara yaklaşık bir 2 dakika kapanmadı çeşme.çok fenaydı reis(ya ulan neyse ben birşey demiyorum amına koyim)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder