10 Ağustos 2009 Pazartesi

SS KANUNLARI,SIK SORULAN SORULAR VE DR CEMALOKKO.EVET İYİ BİLDİN YİNE BEN.

1)Kadınlar ikiye ayrılır;oturarak işeyenler ve ayakta işeyenler.ayakta işeyenlerde kendi aralarında ikiye ayrılır ama kendi aralarında,şimdi burda açıklamam yanlış olur.

2)"Ağzına al ama dişlerini batırma" adlı kitabımı yazdım bitirdim.bir sikede derman oldumu diye sorarsan,ağzını sikerim senin derim.ne biçim konuşma lan öyle bir sike derman oldumu falan.yani var ya bazen adamı rutinden çıkartıyorsunuz arkadaş.yawrum bana yapmayın işte böyle şeyler.hayır küfür benim içinde vazgeçilmez bir unsur ama ben şimdi dr ünvanı almışım,yakında profdu,profiteroldü ne gerekiyorsa olacağım.gerçi birşeyi söylim mi hiçbir şeyde gözüm yok amına koyim.şeytan diyor ver elini bolu abant.yerleş oraya sabahtan akşama kadar ananı sikimdi,babamın amına koyimdi ver küfürü.ecdadını sikim böyle tercihin.


soru 1)boyu mu işlevi mi?
boru1)şimdi bunu ortaya atan bir japon erkeği.hayır adınıda biliyorum ama japon ismi esprisine girer diye paylaşmıyorum.şimdi bu soruya karşılık vereceğim cevap bir sorudan ibaret.o da şu:sayın erkekler,eğer tecavüze uğramak zorunda kalsaydınız,bir japon tarafından mı sikilmek isterdiniz yoksa birleşik arap emirliklerinden biri tarafından mı?bilip bilmeden atıyorsunuz amına koyim.olum bu işler böyle.mesela 12 dev adamdan birinin siktiğini düşünsene.birde naim süleymanoğlunu düşün.evet evet.hani mavi şortlu,tam halteri kaldırmış halini getir gözlerinin önüne.dur lan dur acaip bir psikolojik açıklama getiricem.şimdi naimin siki ufak ya,kaldırsada bir işe yaramıyor.buda hırs yapmış madem onu kaldıramıyorum halteri kaldırim demiş.işte sana psikolojik açıklama.beğenmedin mi?beni alakadar etmez hacı,psikolojik gerçekler bunlar.çıldırtıyor beni psikolojik gerçekler.

soru 2)sarim mi burda mı yersin?
cevap 1)sikermisin,sabaha mı bırakırsın?

3)seksenler and the city(şimdi yiğenim seksenlere özlem duyan benim gözümde aleni ibnedir.oğlancılığın tavan yaptığı dönem 80 lerdir,90larda gerileyen oğlancılık,2000 lerde yine bir kıpırdanmaya başlamıştır.2009 itibariyle oğlancılık hakkında pek bir bilgim yok.)

HAFTANIN KLİŞESİ:zenci karılar çok pis kokuyor kanka.(buyur amına koyim.zenci kokar,kızıllların genelde klitoris dışarda olur,sarışanlar aptal olur.iyi o zaman,sarışın aptal diye sikmeyelim.böyle birşey yok.herşey yerinde güzel.şimdi çok açık birşey sorucam halle berry kokuyormu diyorsun sen?biraz insaf ya.peki ya naomi campell,o da mı kokuyor?yapmayın arkadaşım kul hakkı bu.çok pis günaha giriyorsunuz.bak mesela sol campell kokuyor kanka desen bunu anlarım.adam defansta çünkü.bazen çok atak oluyor haliyle insan terliyor.ama ben iddaa ediyorum whitney houston kokmuyordur.ama bak mansur ark kokuyor olabilir.o konuda birşey diyemeyeceğim.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder