15 Kasım 2010 Pazartesi

EDİTÖRYAL(YÜKSEK ASABİYET)

Sayın okurlar, evet güzel güzel takip ediyosunuz siteyi, çok güzel, devam edin boş bırakmayın ama bu işin sonuna geldik gibi, çünkü bu amına koduğumun yazarları yazmıyo sayın okurlar. Gün oluyo 4-5 tane yazıyolar yüzümüz gülüyo gün oluyo hiç yazmıyolar, bakın küfürü bol tutucaz karışma sen dediler, tamam dedim, ne ana bıraktılar ne bacı küfüre doyurdular blogu. Açık seçik resim istersek koyucaz karışma sen işimize dediler tamam dedim ama buraya kadarmış yazın diyorum karışma sen sen diyolar, kışın diyorum karışma sen diyolar muahhahahaha (ben de espri yapıyım dedim, sinirim bozuk yemin ediyorum o yüzden böle oluyo)

Dev araştırma yakında geliyo dediler gelmedi, nerde amına koyim küfür antolojisi halk galyana geldi bunların sikinde değil, sikerim böle bloguda,blogcuyu da, kapatıyorum lan blogu

Saygılar sayın okurlar sizin editörünüz.


NOTİNGEN: Yalnız ne götten vermeye meraklıymışsınız sayın okurlar, sanat içinse tamam ama başka türlüsü keyfe girer.bravo size

1 yorum: