5 Ocak 2011 Çarşamba

AT-ETİ EKİBİ OLARAK MOR VE ÖTESİ'NE SORDUK...

Takipçilerimizden gelen yoğun istek üzerine bundan böyle sayfamızda çeşitli röportajlara da yer vereceğiz. Bayrampaşa Ülkü Ocağında Mor ve Ötesi grubundan Harun Tekin ve Derin Esmer'e sorularımızı yönelttik. Tabii ki AT-ETİ farkıyla...

AT-ETİ : Selamın aleyküm

M.Ö. : Merhaba

AT-ETİ : Lan amına koduklarım bu Mor ve Ötesi ne demek lan, ne ayar?

M.Ö. : Abi işte grup kurulmadan önce anket tarzı bişi yaptık bir çok isim arasından bunu seçtik. Ortak kararımızdı ve memnunuz.

AT-ETİ : He yani Deep Purple falan alakası yok?

M.Ö. : Abi valla şimdi sen söyleyince bi aydınlanma oldu.

AT-ETİ : Siktir et. Bi de Haruncum bak burda bizbizeyiz darılmak gücenmek yok. Bi laf işittim ama kondurmadım bi de senin ağzından duymak istiyorum.

M.Ö. : Estağfurullah abi, buyur.

AT-ETİ : Kardeşim senin için ardını dövdürüyo diyolar aslı astarı var mıdır?

M.Ö. : Kusura bakma abi ben gidiyorum, bu seviyede tartışamam.

AT-ETİ : Gel lan len. Sen de hemen bozuluyon be amokaçi. Şu gözlüğü bi ver bakalım yakışıyo mu bakıcam.

M.Ö. : Olmaz abi hediye.

AT-ETİ : Olm ver bi bakıcaz işte yakışıyo mu yakışmıyo mu, sende envai çeşidi vardır bunun.

Röportajın bundan sonrakini kısmını devam eden hukuki süreç nedeniyle yayınlayamıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder