8 Ocak 2011 Cumartesi

AT-ETİ SORUYOR, HAKKINIZI ARIYOR.(SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ)


Normalde gündemi yakından takip eden bi blog değiliz hatta şöle diyim gündem zerre sikimizde değil,biz olmuşuz gündem gerisi bizi bağlamaz ama bazı şeylere de dur demenin vaktidir. Özellikle reklam dünyası tam anlamıyla kafasına göre takılır hale geldi, ipe sapa gelmez reklamlarla milleti iyice Hulusi Kentmen'e çevirdiler.

Son çıkan bir reklama dikkatinizi çekmek istiyorum, adam kilo konusunda karısıyla iddaya giriyor, hem de çamaşır makinesine, şimdi çözemediğim, kaybettin çamaşır makinesi alıcan, kazansan yine çamaşır makinesi alıcan bu nasıl sikim bi iş ben anlamadım, bi de robot yok mu?Çelik diye, çok pis uyuz oluyorum ona. İzel Çelik Ercanlı günler daha iyidi yemin ediyorum.


şimdi AT-ETİ olarak soruyoruz:
'Adam mı sikiyosunuz güzel kardeşim'?

'Kabilenizi siktirtmeyin. Meraklımısınız olm küfür yemeye, merak mı sardınız ha'?
Şimdilik bu kadar sayın AT-ETİciler.Saygılarımızla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder