30 Ocak 2010 Cumartesi

AMADALAN



Televizyon izliyorum şu an üstünde ‘kill your tv’ yazan tişort giymiş bi karı, yuh amına koyim demeli ama demiyorum ne diyicem amına koyim bana ne, mesaj önemli değil de karı kendini güzel sanıyo, giderim var sanıyor, ben buna bozuluyorum işte.Oysa bir karı ne kadar güzel olabilir,yaşlanan bir adam olarak bunu çok rahat söylerim.Bir kere bıyıksız karı yok, bunu bilelim,18,19 iken oluyor ama sonra hepsi bıyıklanıyor,%80.789'u öle oluyo(oranı küsüratlı veriyorumki bilimsel olduğu anlşılsın )ben sakallısını bile gördüm, sakallı bebek de gördüm o ayrı, bir kadın götündeki kıllar kadar güzeldir, evet bizimde götümüzde kıl çıkıyor, onun da götünde kıl var olum, hepimiz kızlar kadar özen göstersek kendimize, valla birbirimizi sikeriz, bak hacı sevdiğin karıyı 1 yıl kapat ağda mağda yok ama,bakım da yok, çıksın bir sene sonra bırak sevgiliyi arkadaşın olarak sevmezsin, o kadar kıllı, o kadar sevimsiz bir insan olur. Düşün ya, sokağa salmazsın, insan içine sokmazsın. Ha bu yazıyı okuyan kızlar yok mu? Var. Sanma ki alınacak bu yazıdan,onlarda isyankar aslında ağdaydı,epilasyondu ya da değiller;çokta sikimde sanki,bak bir de şunu diyim,kadınlar neden bu kadar sık duş alıyor düşün, ya da düşünme lan valla bak düşünme,soğursun karıdan kızdan, neyse satırlarıma burada son veriyorum,kıllı am mı olur lan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder