20 Ocak 2010 Çarşamba

RUHLAR ALEMİNDEN HAYVANLAR ALEMİNE


Hayvan sevmiyorum.küçükbaşından,büyükbaşına,evcilinden,yırtıcısına hepsinden ayrı ayrı haz etmiyorum.ayakaltında dolaşmalarından,türlü sesler çıkartmalarından son derece tiksinen biriyim.bazıları diyor ki;"hayvan sevmeyen insanda sevemez."yawrum zaten ben insanda sevmiyorum.ha diyebilirsiniz ki sen ne seviyorsun yarrağım?"am" seviyorum ben,"göt" seviyorum ben.şimdi bir yanda van kedisi,diğer yanda lopezin götü olsa kimi tercih edersin?lopezin götü biliyorsun işte,her tarafı ayrı oynayan,insanın aklını başından alan bir göt yapısı var kadında.şimdi ben gözünü siktiğimin van kedisini mi seçeyim yoksa bayan lopezin götüne mi koyayım?biraz akıllı olun ya,sikeyim hayvanı,haşaratı.biz işimize bakalım amına koyim.amına koyim derken,"amına"kısmını vurguyla söylüyorsunuz değil mi?ha sonra ters bir durum olmasın.

http://friendfeed-media.com/23d1c7b6f328911ab67edc5b4b1e6f5eb6955028

2 yorum: