13 Ocak 2010 Çarşamba

EDEBİYAT SAATİ


"annem ölmüş bugün. belki de dün, bilemiyorum."ALBERT CAMUS

şimdi benim annem ölecek de dün mü,bugün mü bilmeyeceğim öyle mi?senin ben camus gibi talükatını sikeyim.sorsan desen ki evladım niye böyle konuşuyorsun,"abi,ben varoluşçuyum" der.senin varoluşçuluğun mu kalmış amın oğlu,senin varolma nedenin bu kadın zaten lan.oh ne güzel ananmız babamız ölsün,bizim sikimizde olmasın.neymiş efendim varoluşçuymuşuz.varını,yoğunu sikim senin ben,sersem sikin tohumunu bak hele sen ya.vorluşcuymuş,bende yokediciyim amına koyim,terminatör.oldu mu şimdi böyle?insanın annesi lan bu,o öldükten sonra varoluşcu olmuşsun skime,olmamışsın taşşağıma.şimdi senin annen öldü mü?bana hiç edebiyat yapmadan cevap ver,ama bak net cevap ver,kıvırma.senin annen öldü mü kardeş?evet öldü.e o zaman bu neyin varoluşçuluğu lan.bir de evet öldü diyor ya.neyse amına koyim daha fazla yıpratmim kendimi.bir başka edebiyat saatinde görüşmek üzere.hayır abi,ilerleyen sayfalarda da,annem öldü ama üzülmedim diyor;ekmek düşmanına bak sen amına koyim ya.yıllarca evin içinde yemeğin pişsin,çamaşırın yıkansın,ütün yapılsın sonra anne ölünce,ha ben varoluşçuydum abi.afferin oğlum,hiç bozma.bu şekil devam et sen.

3 yorum:

  1. en son ne zaman bu kadar güldüm hatırlamıom
    allah da seni güldürsün hafız
    daşaagını yirin

    YanıtlaSil
  2. abi altıma sıctım

    YanıtlaSil
  3. geberdim gülmekten ama kıt kafalılara böle devam iyi gidiyo kafka'nın davası için de yorumlarını bekliyorum...

    YanıtlaSil