14 Şubat 2010 Pazar

AYRILIK ATEŞTEN BİR OK


Bir ilişkinin en güzel sevişmesi ayrılırken yapılanıdır.Bir ilişkinin en kötü sevişmesi de ilk kez olanıdır.ilk sevişmede çiftler çekingen olur.(ne kadar çekingen çift varsa eline,ağzına verim)ilk sevişme esnasında erkek olan taraf elini,ayağını nereye koyacağını şaşırır.eli memeye atıp,emmeye başlasa kadın olan taraf der ki:aha yine anne rahmine dönmek isteyen bir erkeği buldum.diyelim kadın üstte,erkek altta,(yine ilk sevişme tabi)erkek işaret parmağıyla anüs dediğimiz bölgeye doğru hafifçe kaymaya başlasa kadın der ki:aha götçüye denk geldik.erkek olan taraf dese ki bebeğim afedersin ama biraz domalabilir misin?kadın olan taraf der ki:domalmak dediğine göre,bu kesin krogillerden,bir kere verdim ama bir daha da vermem(bkz:vermesem ölürdüm,verdim ona öldüm)

ha sanmayın ki bu sadece erkeğe mahsus durumlar.aynı asimetrik psikolojik hareket kadın içinde geçerli.kadın bir ilişkinin ilk sevişmesinde ölü bir alabalık gibi yatmaya tercih eder.nedeni şu:ilk seferde çok şey bildiğimi gösterirsem,bu herif kesin benim hakkımda kötü şeyler düşünür gibi bir hissiyata kapılır(amına koyim sanki ilerde hakkında kötü şeyler düşünse daha ii.)bir yerde de haklı tabi(ulan daha bir cümle önce ne diyorum,şimdi ne diyorum.kendinle çelişkiyi düştüğünde çok seksi oluyorsun demişti bana yıllar önce biri,o günden beri kendimle çelişkiye düşmediğim 5 dakka yok amına koyim),düşün 1,5 aydır msnle,telefonla,dışarda buluşmak suretiyle konuştuğun yeni kız arkadaşınla nezih bir ortamda akşam yemeği yemişsin, yemekte gerek rachmaninoff hakkında,gerek michael platini hakkında,gerekse de aleksandr sokurov hakkında güzel güzel konuşulmuş.belli ki akşam sikilacci var,sende ortamda ayhan ışık gibi takılıyorsun.eve gidiliyor,şimdi bu kız sana deep throat yapsa(ingilizce sevişmeyenler için açıklayayım deep throat demek gırtlağa kadar ağzına almak demek)sen demezmisin:vay babanın kemiğini sikim,kobe tai ye denk geldik.peki kız,senin parmağını tutup,bızır olarak adlandırdığımız bölgenin üstüne getirip dese ki :çıldıray(çıldırayı yakından tanımak için bkz:ateti 3.sayfa:O AN) biraz da şurayı ovalarmısın.sen demezmisin:ulan bunun yediği yarraklar,burdan köye yol olur.iş bu yüzden kadının ilk sevişmede yaşadığı,"dur ölü gibi yatimde,beni yeni sevişmeye başladı sansın,hakkımda orospu diye düşünmesin" adlı psikolojik ruh hali gayet anlaşılırdır.

ve geldik asıl meseleye(benim için asıl mesele ne biliyor musun sevgili okur?benim için asıl mesele,hani doggy style pozisyonundan sonra,kadın ayağa kalkar da vajinadan fort diye bir ses gelir ya.işte asıl mesele o,onun litaratürde ki tam adını bilmiyorum ama biz arkadaşlar arasında ona "am fortlaması"diyoruz.arkadaşlar dediğimde bir elin parmaklarını geçmez ha,zafer işareti kadar diyimde daha net olsun)ayrılık sevişmesinde giriş ve gelişme bölümünde yazdıklarımın hiçbiri olmaz.son kez gördüğünü bildiğin biriyle sevişmek büyük özgürlüktür(bu yüzden hala orospuluk dünyanın en eski mesleğidir.yalnızca orospuların yanında,hissettiğin gibi biri olabilirsin.entelide vermeden duramıyorum amına koyim,bu arada entel demişken bornova bornova süper film,izlemeyen varsa götüne koyim)ayrılık sevişmesinde son kez dokunduğun her yere fütursuzca davranabilirsin,küfürler,tokatlar,tükürükler hava da uçar,kadın ağzına kusarcasına alır,erkek anüstü,venüstü derken,kadın vücudunda ellenmedik yer bırakmaz.ayrılık sevişmesi iyidir.diyebilirim ki çiftler biten o ilişki boyunca birbirlerini en iyi o ayrılık sevişmesinde tanırlar.allah herkese ayrılık sevişmesi nasip etsin,büyük rahatlık valla.

1 yorum:

  1. zuhaahoyu, ben de yıllarca ayrılık sevişmesi yaşıyım diye kız akadaşlarımı terkidiyar eyledim ama bu ayrılıkar nedensiz olduğu için(ee kızada diyemyosun ayrılık sevişmesi için diye)kız arkadaşlarım benden tiksindi(sinirinden siyasete atılan bile oldu) bu yüzden ne bi ayrılık sevişmesi oldu nede bi ön svişme.işte böle çetin günlerdi o günler

    YanıtlaSil