2 Şubat 2010 Salı

kozmosun çocukları (veyahut uzay çocuğu uzay)



- Alo NASA! ALOOO! Cengiz abi! ALOOO!!!

- Ne var mına koyim ne var?!

- Abi su bitti.

- Lan olm nasıl bitti, fazla fazla koyduk, nasıl bitcek lan su?

- Abi usulüne uygun taharet...

- Lan amın fırlattıkları! vakumlu hortum koyduk oraya tanesi 1 milyon dolar, uzayda götünüzü suyla mı yıkıyosunuz aklını siktimin malları!

- Abi ne biliyim ruslar falan haşur huşur bişi yapıyolardı biz musluktan gördük işimizi, geçen gün Dimitri bizim Samet'i çekmiş köşeye suyumuz azaldı kıl yün yapmış biz ne bilelim abi.

- Milyar dolarlık projenin anasını siktiniz lan ben şimdi nası yolliyim suyu oraya?!

- Abi yok mu öle roketli moketli bişiler doldursanız şaşalları otomatik pilot falan?.. Abi bak bu Ruslar anamızı sikicek burda, müşkül durumdayız.

- Lan sus! Bana mı sordun lan götünü yıkarken, nası da göt var sizde bilmiyorum ki arkadaş 2 senelik suyu 4 ayda bitirdiniz?!

- Abi bokunu yiyim bak burası karışık, Samet'le beni aldır istersen İvan diyorum Aleksandır diyorum abi şakası olmaz bu işin.

- 25 milyon dolara su yollatıcam size yannız gelince nah şuraya yazıyorum o vakumluyu götünüze sokmazsam bana da Cengiz demesinler!

1 yorum: