10 Şubat 2010 Çarşamba

DÜNYANIN EN HÜZÜNLÜ ANI YA DA HÜZÜN KOVAN KUŞU GELMİŞ GELMEZSE AYIP EDER ZATEN


içmeye gittiniz bir yerlere bir kaç arkadaş.yenildi içildi kızlı erkekli.erkekler bu akşam ne olur acaba düşüncesiyle kıpır kıpır (halbuki ne olacak ki."sikemedik ama eğlendik" olacak işte çok açık) aradan biri alkolün bokunu çıkarıyor. sululukta sınır tanımamaya başladı. ağzına ağzına çaksan kendine gelecek ama belli bir standartı yakalamış durumdasınız. gelelim en hüzünlü ana:başka bir erkek bu sarhoşa "iice saçmaladın ha! kendine gel. ağzınızla için abicim şunu" ve son olarak "ben de içtim abicim bana neden bir şey olmuyo" gibi laflar ederekten prim sağlamaya çalışır ya işte benim için dünyanın en hüzünlü anı budur. çünkü bu ipne daha geçen hafta şulenin kulağıyla öpüşmüş, mervenin elinde sigara söndürmüştür alkolden. ne olacak işte alkolik orospu çocuğu..

engellenemeyen not(al editör mutlu musun?): yaş oldu 30 hala öğrenci kafasında esprilerle nereye kadar onu da sizin yorumunuza bırakıyorum sevgili okuyucular. işte bu derecede yüzleşmeyi seven bir yapımız var kendimizle. yüzleşme diye de bir film vardı ayrıca onun da sanat yönetmenini sikim ben. emeğe yazık..

1 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil