17 Şubat 2010 Çarşamba

FİLLER VE ÇİMEN


sevgili okuyucular;

bazen durup düşünüyorum da ben de izlediğim filmleri, dinlediğim albümleri ve de okuduğum kitapları yazsam buraya insan gibi diyorum. surada şöyle bir mekan var gidin bakın çok acayip diye yazsam. (ne dersin editör yavşağı?) ama dünden mutfak tezgahında bıraktığım sigara böreklerini yedikten sonra "olum çok fena kakalak vardı mutfakta, acaba üstünde dolaşmışlar mıdır böreklerin"? kaygısından dolayı izlediğimi de unuttum, müzikten de tiksindim, kitapları da yaktım. kitapları yaktım deyince aklıma geldi: ne kitap yakıldı bu ülkede be arkadas. babamlar falan baya baya kütüphane yakmışlar. baya kundakçı olmuşlar amına koyim. 12 eylül işte böyle çetin günleri beraberinde getirdi beyler .heeyyyy. (al politik yazıysa politik yazı hosuna gitti mi editör ipnesi?) bi 12 eylül kelimesi geçti diye de politik yazı ilan ettik yazıyı o da çok ayrı bir boyut. boyut moyut gibi laflar da geldi arkasından iyice standartı yükselttik.

Not: editör çok kıl oluyom sana..hatta açık konuşayım sikicem seni editörrr.editors diye de bi grup var o da çağrışım yaptı bak.çağrışımdan da soğudum azına sokayım. sanki kelimeler çok farklı o da editör bu da editör.anca bu kadar çağrışım yapıyo işte..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder