26 Aralık 2009 Cumartesi

AKIL VE FİKİRDEN YOKSUN YAZIŞMALAR(Not: bu ikilinin aşırılıklarından dolayı atetindeki görevlerine son verilmiştir,bilginize)


deniz:
*yavrum var mı vukuat?
*hani gittim ya
*o arada oldu mu gelişme
cemal:
*yok abi bir gelişme yok. yaprak kımıldamıyor
*yaprrrraaaağım
deniz:
*ulan alla alla
*o kadar da gittim
deniz:
*bakalım ne olucak diye
deniz:
*zırtlan gibi yattım pusuya
cemal:
*et girmeyen yere dert girer
cemal:
*nuhahuauhahuhauhuahua
deniz:
*huhaha
*olm et yiyen virüsü var
*yakalanırsan sikertiyo
*aman haaa
cemal:
*kanka bizim bundan sonra şiarımız bu olsun
*mesela bir kızla konuşmaya başladık ya
*sinema hakkında konuşucaz
*öncelikle şunu söylemek istiyorum et girmeyen yere dert girer diyip
*almadovar böle
*tarkovski şöle die devam edelim
*ha ne dersin mantıklı değil mi
*olum bana çok mantıklı geliyor lan
deniz:
*olması gereken bu zaten
*doğal olan da bu yani
*vericen eti
*vericen mesajı
*hani vermiyiceksen oyalama beni
*işim gücüm var
*boş adam değilim ki
*ha vericeksen
*girerim zeki den çıkarım carmuştan
*önce eti göster
*bilgi ganii
*sen dert etme bilgiyi
*bak ben nasıl şahlanıyorum o zaman
*nasıl atilla dorsay oluyorum
*nasıl mehmet açar oluyorum,
*haklı mıyım kanka?
cemal:
*tabi tabi ben etimin peşindeyim. Yoksa ben bilmiyorum amorsu yarı kurgusalı
*kralını biliyorum
*sen bana ver bir kamera ben anında dünyayı değiştireyim
*ama nedir öncelikle ben bir peşin ödemiyi görim
*ondan sonra zaten takside bağlarız
deniz:
*hay ağzından öpiyim kanka ne de güzel dedin ne de güzel betimlemelere giriştin
cemal:
*e tabi şimdi kanka. Uzay çağı diyoruz bilişim dünyası diyoruz ne yapalım biz şimdi entellik yapıp saçı aşı ağırtmanın manası ne
*bizim olayımız sikiş yoksa ben niye gelip senle konuşayım
*o zaman evde oturur direk elano takılırım
*ha gadasını aldığım var mı ters düştüğümüz bir yer
deniz:
*hay ağıznın ortasından bir kez daha öpiyim kanka
*ne de güzel tasvirler bunlar
*olur gibi değil
*eklemem gerekirse
*kardeşim konuş konuş iç, iç
*performans düşeyazıyo
*ha sen önce ver
*ben orda tam randımanı alıyım bikere
*sonra içkimi
*geyik mi
*gırla
cemal:
*sonuçta biz her şeyi göze almışız, biz bu yola baş koymuşuz. yoksa fellini nedir haneke nedir o da senin benim gibi insan
deniz:
*hah bu sakallılar sikişmiyo mu?
*elbette elbette verişken bunlarda
*biraz da cinseli göster bana
cemal:
*evet abi mesela şimdi masada oturuyoruz sen hafifçe eğil ki ben göğüs çatalını göreyim hah diyeyim memiş göründü kendi kendime, akşam malabadi var diyeyim
*bak kanka ben yazıyorum ama araya girebilirsin
deniz:
*yok kanka ne girmesi
cemal:
*bak mesela biz kendi aramızda konuşurken bile cinseli sağlam tutuyoruz
*ne diyoruz
deniz:
*ağzından bal damlıyo
cemal:
*araya girebilirsin diyoruz
*biz böyleyiz sonuçta
deniz:
*derken araya girdim
cemal:
*evet kanka sikiş teması bizim için böle birşey
deniz:
*temaların teması
*anatema
*hatta bunun grubu da var
*müziğide var
*şahane de insanlar
*hadi beni geç bunlarda mı yalan
*hayır asla
*haklı mıyım
*tabiki haklıyım,
*velevki haklıyım
cemal:
*e tabi sonuçta haklısın
*hatta inanırmısın ben başında bile anlamıştım senin haklı oldğunu
*yani sen temaların teması dediğinde
*ha dedim çocuk haklı
*nuhahuauhuhahuahuahahu
deniz:
*buhahahahbahus
*ben de anladım haklı olduğumu
*böle bi an geldi yazarken
*haklıyım lan dedim kendime
*o gazla yüklendim yazıya
*yazının hakkını verdim cemal
*sen de fark ettin zati
cemal:
*abi bana zaten bugünlerde bir şey oldu çok çabuk fark ediyorum
*geçen evden çıktım daha çıkmadan evden çıkacağımı fark ettim
*böle birşey var mı ya
deniz:
*sabah bi kalktım her şeyin farkındaydım, taki yatana kadar ve tabii ki yatana kadar...
*olm verdim imgeseli yazdım şiiri 2 saniyede
*imgeselli oldum
*yeteneğimiz su götürmez bi gerçek cemal
*yok böle bişey
*her konuşmada insan simgeseli ayrı imgeseli ayrı kullanır mı ya
*al işte biz
cemal:
*olum mizah dünyasında bizden başka espri yapanları da temizleyelim artık
*bu ne amına koyim
*ortalık espriciden geçilmiyor
deniz:
*tabii lan
*biz mizaha yıllarımızı vermedik mi verdik
*eeee
*fazlalık istemez
*mizahsız bi hayat düşünemiyorum be cemoo
cemal:
*kanka şimdi biz çocukluğumuzdan beri bu işin içindeyiz
*neyin ne olduğunu geçte olsa öğrendik
*o yüzden şimdi kötü espri yapanı dışlamak pandiklemek yalamak bizim hakkımız değil mi?
*hakkımız
deniz:
*puahhahaha
cemal:
*peki o zaman sike sike alırız biz bu hakkı aga
deniz:
*çok çektik, piştik
*yıllarca bu âlemdeyiz
*neyin ne olduğunu örendik
*gerçek ve hakikatli espiri nedir bildik
*artık korksunlar bizden
cemal:
*evet abi biz espri sayesinde damsız girilmeyen yerele sikimizi taşşağımızı sallayarak giren insanlarız
*yok ya biz bildiğin gibi değiliz
*çok fenayız amına koyim
deniz:
*ya sen ne anlatıyosun
*manyağız olm biz
*yarı tanrıyız mına koyim
*olm varya çok fenayız
*aşırıyız
*mizaha borçluyuz her şeyimizi
cemal:
*bizim heykellerimiz yok mu bazı şehirlerde deniz
*ben atıyorsam atıyorsun cemal de
deniz:
*asla
*ve ben birkaç heykelimiz olan yer duydum
*çeşitli doneler aldım
*misal ısparta
*misal tokat
cemal:
*Kahramanmaraşı aman diim unutma aga
deniz:
*evet abi oda var
*ben zaten evin girişine heykelimi yaptırdım
*sen de gelince
*seninki de olur
*oh miss
*ulan heykelimiz var be
*büyük rahatlık
cemal:
*kanka birbirimize kollarımızı omza atmış itoğluitler gibi gülerken ki heykellerimiz bunlar değil mi?
deniz:
*aynısı
*başka türlüsü olabilir mi?
cemal:
*hayır, çünkü bizim bazı uygunsuz duruşlarımızda var
*heykel gbi durmanın da bir adabı var
deniz:
*hoşlanmıyorum böle şeylerden diyosun
*halkın hazır olduğu kadarını veriyoruz
cemal:
*ya halkın amına koyim deniz biz olmasak halk mı olur amına koyim
*halk sikime hazır olmuş taşşağıma hazır olmamış
*öle diim ben sana
deniz:
*aynen kanka
cemal:
*nuahuahuahua
deniz:
*halk bizsiz
*yarrağı yemiş
*mizahı unutmuş
*can damarlarından hep biri kesilmiş demektir
cemal:
*olum can damar dedin de hani kukuyla kasığın birleştiği yer var ya
*sabaha kadar yalasam su içmem öle diim sana
*nasıl bir bölge ya
*vay amına koyim
deniz:
*olm işte
*orası hani ince çizgi siki varya
*delilkle dâhilîlik
deniz:
*yok manyaklıkla efendilik arasındaki, ince çizgi
*işte kasıt orasıdır
cemal:
*kanka ben birde bir şey sorucam sana seninde sormak istediğin bir şey olursa sakın ha çekinme yeter ki iste
*şimdi kanka
*wampirler regl kanı içse kimse kimseyi öldürmese
*ha ne diyon
*olmaz mı
deniz:
*olur
*kankacığım olurda
cemal:
*senin için bir sorun yok değil mi
deniz:
*şöle bi sorun olur
*ben açıkcası tanıdğımın kukusana falan vampir ağzı dayattırmam
*dayatana da bişey demem
*ama mutasıp toplumlara ters
*onun yerine kan bankasına gitsnler
deniz:
*ya da gelip sikimi emsinler
cemal:
*ben sikimi vampire emdirtmem aga
deniz:
*yavrum sikimi vampire emditmem diyosun
*ama ağzını karıya kıza dayayıp kana kana içsinler dyosn
deniz:
*peki kadın vampirlerede mi emdirtmezdin
*ben emdirtirdim aga
cemal:
*ha işte böle soru cevap şeklinde ilerlersek konuyu kavramamız daha iyi olur
cemal:
*abi kadın wampir emecekse emsin böle göğüs uç.larımı dişlesin
*ama erkek wampirin ağzına sikimi versem taşşaklarımı kaptırırım
deniz:
*bence zenci dişi vampirler fena vapmlar hacı, alır iliğini
*ne dersin
*peki cemal
*çok sıkıştın
*başına vurdu
*zombi sikermisin
cemal:
*sikerim.önce mezar taşına bakarım
*öle sikerim ama
deniz:
*tarih mi alıcan
cemal:
*aynen kanka.son kullanım tarihine bakmadan sikmem
deniz:
*olm ne mezar taşı, romeronun filmmi gibi,dünyayı ele geçirdiler,sıfır karı
*bi tane yakalamışız
*ama cürüyo yani
cemal:
*ee o zaman banko sikerim
cemal:
*ne yapim amına koyim bırakim o mu beni siksin
deniz:
*ben sikmem aga
cemal:
*ben sikerim aga ölüsünü dirisini her gün birisini
deniz:
*huahahhaa
cemal:
* uhnahuahuhuauha
deniz:
*peki zombiler erkek
*kadın zombi yok
*ne yapıcan
cemal:
*hah işler karıştı şimdi
*onu da seçerim hepsini sikmem
*şu behlülü oynayan çocuk varsa zombi olmuşsa ilk onu sikerim mesela
deniz:
*mıh mıh
*ben yine sikmem aga
*31 e devam
cemal:
*olum çok seçicisin lan öle birşey olsa anlaşıldı seni beni sikersin
deniz:
*huahahaha
cemal:
*kanka birşey diim mi öle birşey olsa ölüye falan bulaşmayız
*zombi çiftliği açar birbirimizi sikeriz
*nuhahuahuhuahuauha
deniz:
*huahhaha
*zombi fena bolum
*bak vampire varım
*kurt kadına da giderim olur,
deniz:
*cadı falan acımam
cemal:
*dünyada ikimiz kalmışız
*hallenir misin bana
cemal:
*nuhahuauhhauhua
deniz:
*hacı sen adam gibi durduğun sürece yanlışım olmaz
*ama gelip hâllenirsen
*artık hakkını veririm ufaktan ne yapıyım
deniz:
*yalnız bişey diyim mi şu yazılar akıl sağlığımızın iyice olduğunun kesin kanıtıdır
cemal:
*nhuahuauhahuuhauh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder