30 Aralık 2009 Çarşamba

YUMURTA

ne zaman bir şey gelse aklıma onu hemen yapmak isterim.hayata tutku ile bağlıyımdır çünkü.istediğimi elde etmek için ne gerekirse yaparım.çat gece 11 de yumurta çeker canım.bakkala inerim.bakkal kapalıysa başka bakkala giderim.o bakkal kapalıysa başka bakkala o da kapalıysa başka bakkala.bu böyle devam eder.sonunda yumurta yeme isteğim geçer.sikerim yumurtasını da bakkalını da derim. ama sonra derim ki bir de komsuya sorayım.komsuyu uyandırıp yumurta sorarım.bu saatlerde ufak tefek sorunlar çıkarıyor tabi böyle şeyler.üst kattaki Sinan amca da genelde yumurta olur."da" diyorum çünkü arada bende yumurta olurum.bildiğin yumurta evet.kabuklu falan.ama sinan amca erken yatan bir insandır.siz anlayın artık.yumurta yemeden yattığım çok olur.bakkallar kapalıdır çünkü ve Sinan amca erken uyur.geçtiğimiz akşam bana o saatlerde yumurta için onu uyandırmamamı söyledi sinirli sinirli çeşitli el hareketleri yaparak.neyine sinirleniyorsa amına koduğum yumurtası.canım başka bir şey istemiyor bu saatlerde dedim.kapıyı yüzüme çarptı.elimdeki yumurtalar kırıldı.inanır mısınız yumurtadan soğudum.halbuki ne kadar çok seviyordum hatırlarsanız.
Not:bu yazıyı daha önce silen sitenin diğer yazarlarına sesleniyorum:bir daha silerseniz ağır sikerim.ağzımı bozduğum için kusura bakmayın sevgili okuyucular.ama delirtti bu ipneler beni akşam akşam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder