14 Aralık 2009 Pazartesi

O AN


düşün evde,kutu gibi nezih odanda kız arkadaşınla oturmuş tv izliyorsun.(bak dikkat et kız arkadaşın diyorum,sevgilin demiyorum.niye sevgilin demiyorum çünkü sevgilin diyince,o sevgili kız olmayabilir erkek olur,transseksüel olur yeri gelir eşşek bile olur(sonuçta kendi evindesin amına koyim,bir de özel hayat diye birşey var.gerçi şimdi telefonlar falan dinleniyor pek özel hayat kalmadı ama özel hat var atv de süper lan,bir sürü ünlü kadının çatalını(göğüs,göt)görme ihtimali var.) ama kız arkadaşın diyince olay sanki daha bir makul oluyor.ha sen istersen buna homofobi de,istersen motorola de sonuçta ben seni yönlendiremem,sonuçta 2009 amına koyim internet var,blueberry var,görüntülü konuşma diye birşey var,sex shop bile var lan,google a vibratör yazıyorsun mesela,tak 2 gün sonra vibratör kapında.yürüyerek gelmiş,konuşan vibratör var aga,valla bak,şişme karıya girmiyorum bile)neyse,neden sonra kız arkadaşın diyor ki ben bir lavobaya gidim,bu ayağı kalkıyor kapıdan çıkıyor,sende içinden diyorsun ki hazır bu lavobaya gitmişken,20 dakkaya gelmez.bunun işemesi var,regl var kafandan yaptığın hesap tam 20 dakka.dur diyorsun sabahtan beri rahat rahat pırt yapamadım,dur ben bir salim diyorsun.bir salıyorsun ama nasıl salma sanırsın marduk gelmiş,altkattakiler nerdeyse polise haber vermiş,doğduğundan beri böyle görkemli osurmamışsın.etrafa bir koku yayılıyor ki narkoz etkisi,sanırsın nükleer sızıntı var.birden ne oluyor biliyor musun?kız arkadaşın oda da çantasını unutmuş,kapıyı açıp odaya giriyor(ki zaten sen bunu tahmin etmiştin,regl olduğunu bildin ama çantasında ki pedi hesaba katmadın de mi?senin ben ileri görüşlülüğünü sikim)ve işte O AN bir fırtına kopar,sanki yer yerinden oynar.kız az evvel o mükemmel tespitler yapan erkeğin bu derece bir osuruk böceğine dönüşmesine mi şaşırsın,kokudan göz yaşlarını saklamaya mı çalışsın,senin O AN koku dışardan geliyor tavrınla,elinde ki minderle koku yaymaya samimiyetsizliğine mi yansın?ha ne yapsın şimdi bu kız?ondan sonra kız arkadaşım beni aldatıyor,daha mı aldatmasın amına koyim,kızın lavobaya gitmesinden istifade edip osuran adam,yarın öbür gün bu kız "çıldıray,ben annemlere bir kaç günlüğüne yatıya gidiyorum.sana yemek yaptım dolapta yersin"dese ve seni haftasonu evde bıraksa,sen o evi alyoşalarla,lady gagalarla doldurmazmısın.işte aslında O AN tam da bu an.