31 Aralık 2009 Perşembe

Full Metal Cool Ahmet's Jacket



Der überlebende:
farklı egzotik bir havası var buranın
hava sıcak palmiyeler falan var
bir de kozmopolit olduğu için sanırım
emrah:
ab işte ben sinbad diyip çıkaracaksın mazbatayı
Der überlebende:
arap yahudi ermeni türk karışık
uçakla gelirken de çukurovayı ve havadan görünen binlerce serayı görüp harbi çukurova speed diye geçirmiştim içimden
emrah:
zuhahahaahahaa
Der überlebende:
indim abi her yerde portakal ağacı
koparıp yiyorsun
emrah:
abi işte alacaksın vitamini vereceksin enerjiyi
Der überlebende:
varoş gibi yerleri var adananın
oraya düştüm beni kesecekler sandım
ama sonra sadece çarpık kentleşme olduğunu anladım
emrah:
nuhauahaauhauaha
aman abi çarpık ilişki olmasın da
çarpık kentleşmeye yine tavız
Der überlebende:
çok egzantrik buralar ama tam keşfedemedim işte
askerlik dediğin şey nefes aldırmıyor
emrah:
tabi abi can havliyle bi sağa bi sola
çırpınmak bile yasak mına koyim
can çekişmek bile emirle
ama unutma çağrı
emir demiri keser
zuahahahaahaaa
Der überlebende:
özellikle ayak ve kas ağrıları uykusuzluk boktan yemekler duşa gidemiyorsun kokuşmuşluk vs
emirine koyayım
emrah:
abi çekilicek çilen varmış ne diyim
çilek genç odası
o diil de tuzla nispeten hayırlı olcek gibi geliyo bana
Der überlebende:
6000 kişi olmanın götürüsü işte
bana da hafız
en azından yakın haftasonları replenish life yaparım
emrah:
artık replenish mi yaparsın gılgamısh mı yaparsın bilmiyorum ama dört ayak üstüne düştün insafsız
bakalım ne görev vercekler orda o da önemli
Der überlebende:
valla bilmiyorum tuzla deyince kafamdaki imaj tersaneler sanayii kirliliği ve işçi ölümleri falan
işte okul mokul diyordu destek kıtalar
öğrencilere selam duruluyormuş galiba
rütbeli oldukları için
emrah:
abi sana şöyle söliyim, zonguldak'ı biliyosun aynı zonguldak işte, tarrak gibi, lakin mevzi iyi
öğrencilere selam falan durma olm sakın
ehehehehee
Der überlebende:
zonguldak çıksaydı da üzülmezdim
emrah:
evcedini sikerim senin amınoğlu dersin
nuhauahauahaaaahahaa
Der überlebende:
yok bilmeden anlamadan bir şey yapmam da öyle bir söylenti var emin değilim
emrah:
abi birine selam vermediğinde sana uçarak tekme atıyosa ona selam ver
gerisine vermesen de olur
zuahahahahaa
emrah:
yok aga yok üst rütbelileri öğreniyosun zaten
astsubaylarda da sadece sapıklara selam verirsin, çoğu ziklemez zaten
baktın olmuyo
atlarsın denize körfeze kadar yüzersin mına koyim atla deve mi?
Der überlebende:
tabii zaten denizci dediğin yüzecek
emrah:
ya yüzücen ya düzücen zaten abi 2 tane hareket var
bunları öğretiyolar
Der überlebende:
öyleymiş
12 silahsız egzersiz hareketi var mesela
emrah:
vay amına koyim cosby ailesi var bi kanalda
Der überlebende:
13. yü astsubay evde tatbik ediyormuş bize göstermedi
emrah:
tezameti farika diyosun
neyse abi sevindim yakın yer çıkmasına
Der überlebende:
bill cosby de siyahi levent kırca gibi geldi şimdi
emrah:
ben de şimdi bi abdest alıp camiye gidicem
izmit çok değişti çağrı bildiğin gibi değil camiye bile damsız almıyolar
Der überlebende:
az önce minibüste giderken durakta asılı posterdeki kişiyi saniyenin milyonda biri süresince william shatner zannettim metin şentürkmüş a.q.
emrah:
zuhahahaahahahaaa
işte çağrı böyle böyle yediler bizi
halbu ki herşey ne güzel başlamıştı
bill cosby'nin ajan olduğu film vardı ya
bak şimdi aklıma geldi
Der überlebende:
valla bill cosbynin herhangi bir filmini izlediğimi sanmıyorum
emrah:
eski zaten abi
abi o filmi araştırırken şimdi başka bi filmini buldum
bunu da seyretmiştim cine 5 vermişti
ama bunda başrol oynamıyo
meteor man
dur şunu buluyim
Der überlebende:
hgmmss
emrah:
http://www.imdb.com/title/tt0110094/
aha da buldum 60larda diziymiş bu aslen ama filmi 94 çekmişler
neyse ben kaçıyom cancan, relaks takıl, kafanı bulandırma
Der überlebende:
robert culp denen adam mecliste senatör olurmuş gibi bir izlenim bıraktı bende
emrah:
nıhahahaha olm o adam senatör rolünde oynadı
zuahahahahaahahaa
senatör tipi diye bişi var ama di mi
yadsıyamam
Der überlebende:
kesinlikle
emrah:
ehehehee
Der überlebende:
sokakta görsem affetmem tutar meclise yollarım
emrah:
olm çağrı çok ciddi tedavi görmemiz gerekiyo biliyosun di mi?
neyse kankuli sağlığına dikkat et
Der überlebende:
biliyorum
emrah:
zen kafasında bitir askerliği hiç bişeye bulaşma
Der überlebende:
hiç düşünmeden duramıyorum zaten
Der überlebende:
tamam kanka
siz bu gece yılbaşını kutlayın ben de yolda olurum (duygu sömürümü de yapayım) yarın görüşürüz
emrah:
hadi kal sağlıcakla, parti havasında bir 2010 dileğiyle(periyod müptelası olduk iyi mi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder