20 Aralık 2009 Pazar

VAMPİRİZM VE GÜNÜMÜZE ETTİKLERİ


Hepimizin korkuları vardır, en yaygın korkular arasında; ‘amına koyim tüpü açık unuttum’ ‘yemeği ocakta bıraktım’ ‘cüzdanımı minibüste mi unuttun? ‘sevgilimi prizde unuttum’ gibi, korkular vardır. Bi anıyla geliştirelim olayı, bir arkadaşım evden çıktığı an tüpü açık unuttum diye tripten tribe girer, fakat eve geri dönmez çünkü korkularıyla yüzleşmek ister, kendi kendine telkinlerde bulunup, gereksiz korku yapmamaya çalışır. Unutmadın unutmadın telkinleriyle akşamı eder gece eve döndüğündeyse havaya uçar. İşte ben hoşlanmıyorum bu tür şeylerden. Havaya falan uçma olaylarından
Nedir korkunla yüzleş siki anlamadım ki, hayır ben en çok zırtlandan ve vampirden korkarım, gidip şimdi vampirle mi yüzleşeyim, vampirle mi görüşeyim,onla mı ahbaplık edeyim? Sonra anında dişlesin beni,(resimde korkusuyla yüzleşen bir genç kızımız görülmektedir) ne oldu? Vampir oldun. ee ben vampirden korkuyorum derken sen tuttun beni vampir ettin, ben sabah akşam kendimden mi korkucam? Uğraşamam ben öle şeylerle, hoşlanmam ayrıca, sabah akşam kan emen bi yarasamsı adamla benim ne alakam olabilir, hayır bi de şöle düşünelim, efendim toplumumuzda gey olmaktan korkan binlerce insan var, buyurun gey’likle yüzleşelim ve hep beraber sabah akşam ardımızı dövdürelim, peki noldu korktuğumuz şey olduk ee sabah akşam birbirimizden mi kaçıcaz? Ya da sabah akşam birbirimizle mi yüzleşicez. Aklım acıyo düşündükçe. Saygılarımla. (Bu arada dikkatli cevvallerin gözünden kaçmamıştır, başlıkla yazının pek bi alakası yok gibi, evet pek yok çünkü korkudan çok şey yazamıyorum bu ısırganlar hakkında. yoksa hakkını vericem yazının vampirizmden girip kurtadamizimden çıkıcam belki ordan dadaizme geçicem ama gel gör ki korkudan zerre kıpırdayamıyorum. tekrar saygılarımla)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder