19 Ekim 2010 Salı

AMTOLOJİ


deniz:
ee salih
salih:
evet deniz
deniz:
yavrum sen niye böle oldun ya
at-etini unuttun
salih:
deniz atı mı
deniz:
bak yazıyoruz insan gibi
salih:
abi unutmadım da açıyorum am açıyorum yarrak
hayattan soğudum yazıcagımı unutuum
deniz:
ee yavrum biz böle yola çıkmadık mı
sert bi site dedik küfür gırla çekinmeden
yardırma demedik mi
neyden çekinicez ama sen dersenki
yarraktı amdı bozuyo beni ona ses etmem
salih:
ya sert ok de,yazıda sert ama lönk die am
algıyı bozuoo
deniz:
olm ama alışamadın hala di mi
am olum ya büyütme fazla
salih:
abi ben ne alısamıcam
deniz:
ha kol ha am,organ bunlar
tabu yıkan olalım
ankette koyduk sikinde değil
hadi o am, bu yarrak eee anket var
yazı var,isyan denen bişey var.
salih:
yawrum amlamı yıkıcaz tabuyu
deniz:
yavrum işte am olur yarrak olur
zaman içinde yıkıcaz
olmadı ben göt koyucam son kertede,her yolu deniyicez
salih:
bence de yıkılcaksa götle yıkılır
deniz:
ok ,hemen göt koyuyorum
alla alla adam ama göte taktı
yazı yazmıyon
bi de utanmadan abi sitede çok am var am içinde kaldım diyo
amına koyucam ama
bu neymiş utangaç genç kız gibi
salih:
ya cok fenayım be abi ya
deniz:
noldu
salih:
yazarız da
iş çok fena iş
deniz:
hep fenasın hep fenasın
salih:
amıma koydular
ama karşı hassaiyetim bundan
ama yaklaşımım çok rahattır normalde ama
ama diyorum ama
shuashuashushush
deniz:
mıhs mıhs
ammmmmmmm
yalnız ne am dendi ha
ama doydum bu yazıda
sağolasın salih
sağolasın genç yürek
salih:
amacını aştı gerçekten
neyse deniz yanlız son karının amı gerçekten çok ii
deniz:
sen ne diyosun ya
öle hurma gibi, bal gibi
çok temiz
salih:
sanırsın ay çekirdeği
deniz:
hay ağzından öpeyim ne güzel dedin
salih:
amına koyasım geldi
deniz:
sorma
ya böle jelibon gibi o kadar güzel o kadar pamuk helva kıvamındaki olmaz böle am diyesin geliyo
salih:
aynen pembe pembe bi de değil mi deniz,sanırsın yer fıstığı
deniz:
hah,klitorisin sıırı diye bi kitap okuyorum
orda kimi am pembe kimi lacivert kimi kırmızı olur diyo
salih:
neymiş hacımın oğlu?
bu muymus sır
deniz:
yok
salih:
sırra gel
deniz:
ne söyliyicem lan sırrı
oku olm sen de,amcığa bak hemen sırra kitlendi
salih:
herfi kitap basmıs amına koym sırı mı kalmıs
sen sölesen ne yazar
sölemesen...
deniz:
kitab kadınlar tarafından kadınlar için hazırlanmış ben sinsi gibi okuyorum,içten fethedicem kaleyi, öle deme
olm her okuyan ayrı bi yorum çıkarır kitaptan
salih:
hımmm sen sırra ermişssin zaten deniz..nerde sinsilik ordasın
çok amcık adamsın
deniz:
edebiyat böle bişey
ben okurum ayrı bişey derim sen okursun ayrı bişey dersin
o değilde sikin sırrı diye kitap yazıcam
okuyan hep ezilecekmi olm bu ülkede
amın sırrını okuduk diye bu ne tavır
salih:
amın götün peşinden koşalım sonra edebiyat diyede kaptıralım
böle bişi yok deniz
amına koyarım bak senin
deniz:
arkadaşım önce çıktığın yeri bi öğrenicen
köklerini unutmıyıcan
salih:
yok artık anasının amı
olayın geldiği noktaya bak
deniz:
sanırsın 2001 uzay macerası gibi am
yada tarkowski filmi gibi
kayboluyosun içinde, am böle garip bişey salihciğim
neler neler ya...
salih:
amın sırrı içinde değil midir zaten deniz
ilk girdiğin anı hatırlar mısın
deniz:
yaşadığımız unutulmaz, peki o sahiller untulur mu? unutulmazzzzz salih,
gerçi bana her giriş ilk giriş gibi.heyecanımı kaybetmedim,forma aşkım bitmedi
salih:
ben hatırlarım..öle bi amdı ki komple de girebilirdim
öle büyük bir amdı
deniz
ohayo ana rahmine dönme kafası lan o
salih:
ben 16 yasındaydım karı 30
tek eliyle alıp amına soktu beni
soktu cıkardı soktu cıkardı
deniz:
sikti beni diyosun
salih:
agzım yüzüm birbirne girdi heryerm ıslandı a.q
deniz:
şimdi bunları atetine koysam hoşuna gider mi salih?
salih:
koy tabi deniz
deniz:
am resmine tepki duyan adam böle am göt seven bi insan, böle amkolik desem hoş olur mu
salih:
çok hoş olur
direk koy
deniz:
bravo salih

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder