1 Ekim 2010 Cuma

ekim ayının ilk gününde "EYLÜL AKŞAMI" başlıklı bir yazı yazmak.beri yandan da şu başlığın,şu fotoğrafın yazıyla ne alakası var amına koyim demek.

belki senin euro hesabındakiler bir şekilde,döne dolaşa benim euro hesabıma girmiştir.olamaz mı?bence olamaz.sonuçta böyle bir şey olması için hacker olmam gerekiyor.bak bakalım benim hackerlıkla,brokerlıkla bir alakam kalmış mı?benim bilgisayar bilgim bilgisayarı kapattan, windows u güvenli olarak başlattan öteye gitmez.telefon konusunda da böyleyim ben.arandığımda konuşmak istiyorsam yes e basıyorum,konuşmak istemiyorsam no ya basıyorum.öyle mms göndereyim,görüntülü konuşma olayına gireyim,bunlar benim için çok tüylü mevzular.ha şimdi bu kadar net konuşarak kendimi sözümün esiri de yapmak istemem.ilerde bakarsın bizim dayıoğlu var almanya da(biraz gerizekalıdır,oranın kültürünü falan almıştır ama iyi çocuktur.)şimdi bu salak bu yaz gelirken,tutar bana bir tane blackberry getirir,bende alemin kerizi gibi "hacı ben blog'da bu tür olaylara girmeyeceğim diye bir yazı yazdım,çok sağol ama ben bu hediyeyi kabul etmiyorum,sen bunu ihtiyacı olan birine ver" diyemem.böyle bir şey dersem,büyük bir ihtimalle aynı anda,aynı sessiz geceye doğru içim sıkılıyor amına koyim demiş gibi oluruz.olamaz mı?bak bu olur işte.

2 yorum:

  1. Severek okuyoruz ama şu yazıları italik yada başka bir biçim seçmeden standart kitap yazı tipi ile yazarsanız (Arial times new roman vs.) seviniriz. Kimilerimiz okurken bu zorlanıyoruz.

    YanıtlaSil
  2. koduğum senin gözüne gözlük saçına tarak lazım anladın sen onu..
    neymiş okuyamamışta,yazı tipi hoş değilmişte,çok biliyosan sen yaz mına koduğum.kolaymı lan öle

    YanıtlaSil