19 Ekim 2010 Salı

KERANEYE HER GİDİŞİNDE HAFIZASINI KAYBETMEK ANLAMINA GELEN MEMENTO İSİMLİ HASTALIKTAN MUZDARİP ÖKKEŞ BEY'İN BAZEN ACI BAZEN TATLI SERÜVENLERİ

Swetlana : Kocacim sen ne is yapiyorsun, çok guzel siktin beni, gene gel.
Ökkeş Bey : Ben senin kocan mıyım, kimim lan ben, sen kimsin!?
Swetlana : Ay manyak misin sen ya? Git!
Ökkeş Bey : Sen kimi kimin evinden kovuyosun orospu, bu evi dişimle tırnağımla aldım ben!
Swetlana : Orospi çocugu siktir git dövdürürüm valla seni!
Ökkeş Bey : İnsanların güvenini kaybetmektense hafızamı kaybetmeyi tercih ederim.
Swetlana : Parayi ver bak numara yapma agzini yuzuni kırdıririm senin!
Ökkeş : Bekarlık sultanlık mına koyim, muameleye bak.

2 yorum:

  1. fiziksel aktiviteyi tercih ederim..

    YanıtlaSil
  2. dur lan yanlış yere yazmısı yorumu bir üst yazıya olacka bu..vay amına sokayımm

    YanıtlaSil