22 Ekim 2010 Cuma

KALIN VE YATIK (SİNEMASAL KÖŞE)


Sinemayı seven bir insanım,seviyorum derken öle hayvan gibi vizyona çıkan her filmmi haftası haftasına izleyen bir insan değilim,sonuçta iş güç sahibi adamım,24 saat ekmeğimin peşindeyim,dediğim gibi severim sinemayı ama uzaktan.Geçenlerde oturdum mesayi ayırdım paranormal activity'i izledim.ben bu kadar ağızdan sikişmiş bi yapım görmedim arkadaş. Önümüzdeki 30 yılda göremem gibi, neymiş eve cin mi iblis mi mistik bi varlık musallat olmuş, milleti huzursuz ediyomuş, korkutuyomuş. Sikim öle iblisi, en büyük numarası merdivenlerde koşmak, kapı kapatıp kaçmak, eee zile de basıp kaçsaydın bari amına koduğum iblisine bak ya, neyse finale geçelim hemen, finalde iblis kadın vasatasıyla adamı öldürüyo,eee madem adamı öldürebiliyodun ne gerilim veriyon o kadar, öldür hemen bitsin. İblis değil tam bir mal ama tam yani eksiği yok öle iblis bu iblis,mal iblis hatta orospu çocuğu bu iblis .

Yazanın da yöneteninin de oynayanın da amına koyim, böle filmler çekerseniz böle dirsek borusu gibi yazıyı da yersiniz, valla sinirden titreme geldi, bunun 2.side geliyomuş inşallah o dahanormal bi activity dir, gerçi böle aktivite mi olur amına koyim, iblisle cinle saklambaç oyna, zıpla, hopla, aktiviteyi kes, tabi ibliste tam bir götveren bu arada onu unutmamak lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder