27 Ekim 2010 Çarşamba

DOKTOR



ağzım açık izlediğimi hatırlıyorum bu filmi..25 sene olmuş.

ne güzel günlerdi me güzel günlerdi lan diye yazı yazacağımı düşünüyorsanız sizin zihninizi sikeyim ben..

bu fotoya baktıkça sizin yapacağınız filmin kostüm danışmanından, sanat yönetmenine,görsel efekt operatöründen,ışık tesisatçısına yok efendim ordan ne bileyim yönetmen yardımcısına bilemedin ordan cast ajansına, daha da olmadı dublor danışmanına, kamere asistanından, ses teknisyenine alayının amına koyasım geliyor.

sen şişme yeleğinle spor ayakkabılarınla doktor doktor die ortada tavşan gibi dolaşıodun, sen ki uyuyan adama van hallen dinletip yatagından fırlatmış birisin fox..

ayrıca filmdeki teröristler neden lübnan' lı onu da anlamadık sanmayın yavşak ipneler.

bu yazıyı bi yere bağlayasım da yok ki benim. şaka maka 25 yıl olmuş çekileli. bunlara kandık sik gibi bi gençlik olduk hala da çıksın televizyonda izleriz kesin..

aman doktor canım gülüm doktor die de türkü var. o da doktor bu da doktor..

doctor doctor please die de şarkı var dio'nun

cem yılmaz'ın karakteri vardı doktor die

kuduz doktor hektor var bülent üstün'ün

doktorlar diye dizi var. hiç girmeyelim ona asabımızı bozmayalım..

nip tuck da christian troy var doktor o da tüm kainati sikti orospu çocuğu.

bunların alayı doktor işte..









1 yorum: